Minne menet Suomi...
Kuinka tahtoisikaan Oikeudenmukaisen kotimaan.
Tahtoisin terveille arvoille rakennetun valtion.
Tahtoisin elää rauhassa.
Tahtoisin asua turvassa.
Tahtoisin vakautta.
Tahtoisin taloudellisesti ja muutenkin ihan tavallisen ja seesteisen elämän.
Tahtoisin toivorikkaan tulevaisuuden.
Tahtoisin voida luottaa, että valtaa pitävät
oikeasti pitävät oman kansansa puolta,
että he pitävät meistä huolta.
Tahtovat vain ja ainoastaan hyvää omilleen.
Monta muutakin asiaa minä tahtoisin.
Lista on yhtä pitkä, kuin on menneiden vuosien väärään suuntaan kuljettaneiden
päätösten lista.
Minne menet nyt Suomi... Minne menet..
Tahtoisin, että menet siihen suuntaan, että minäkin voin kulkea onnellisena kanssasi.
Yllä kuulakärkikynällä piirrelty auto, alla siitä jatkojalostettu digitaalisesti väritelty piirros.
Tekoälyllä (wombodream) luotu kuva,
joka päälle lisätty tekstit.



Kommentit
Lähetä kommentti