Ongelmaa luomassa?
Sitten koitti aika, että alettiin luoda ongelmia. Perustettiin ongelmienluontiryhmiä, jotka päätyivät rakennuttamaan ongelmienluontitehtaita.
Tehtaat saatiin tuettuina käyntiin todella nopeasti. Ongelmia tuli ulos liukuhihnalta kolmessa vuorossa.
Ongelmienluontiryhmä huomasi, että ongelmia alkoikin tulla liian paljon kerralla. Tarvittiin linjamuutoksia.
Linjaa työstettiin. Siihen tehtiin jyrkkiä mutkia ja sitä myös pidennettiin. Linjan ulkopuolelta etsittiin myös neuvoja.
Lopulta kehiteltiin ratkaisuja, joita kukaan ei milloinkaan olisi hyväksynyt toteutettavaksi ilman alunperin luotua ongelmaa.
Pikaisesti alkuperäinen ongelmatehdas naamioitiin näyttämään ongelmattomalta.
Ongelmienluontiryhmä esitelmöi aktiivisesti asiantuntijoiden säestyksellä kuinka hienoja ongelmienratkaisukeinoja he olivatkaan luoneet. Sen pituinen se.
-s.k.-

Kommentit
Lähetä kommentti