Mihin hukkui kauneus?
Kun oireilu alkaa, pitäisi selvittää oireiden aiheuttaja ja puuttua sitä kautta tilanteeseen kyseisen tilanteen vaatimalla tavalla. Kuitenkin hyvin usein päädytään hoitamaan oiretta jollakin keinovalikoimalla, mutta jos oireiden aiheuttaja on edelleen voimissaan, ei se riitä. Esimerkkejä on runsaasti, vaan eräs asia on viime päivinä erityisesti itseäni pohdituttanut. Kyse on vaatteista, käyttöesineistä, verhoista, matoista, kaikenlaisista kodin tavaroista, kengistä jne jne..kaikenlaisista tavaroista joita kauppaketjut meille ostettavaksi tarjoavat. Missä ovat kauniit kuosit, kauniit värikkäät vaatteet ja kengät? Mitä on tapahtunut valikoimalle jota meille ostettavaksi maailmalta(lue enimmäkseen kiinasta) raahataan. Kiinassa valmistetaan myös runsaasti kauniita vaatteita ja esineitä. Miksi niitä ei tilata marketteihin tarjolle, kun Kiinasta kuitenkin tilataan. Sitten kummastellaan, että suomalaiset tilaa netistä tavaraa suoraan Kiinasta. Miksi eivät tilaisi. Miten voidaan ole...

Kommentit
Lähetä kommentti