Hyvästi jää

 Runsaiden pettymysten jälkeen.


Lupauksien raunioilla.

Sortuneiden suunnitelmien hautausmaalla.

Siinä sitä ihmettelee luottamuksensa määrää.

Siis sen edesmenneen luottamuksen.

Hyvästi jää.

On jäähyväisten aika.

Sinisilmäinen luottamus

lasketaan maan uumeniin.

Sinne meni.


Ei itketä yhtään.

Kyseessä olevaa liiallista

luottamusta ei tule ikävä.


Pärjään paremmin ilman.


-s.k.-




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mihin hukkui kauneus?

Intohimona neulahuovutus

Matka jatkuu