Ajattelun harrastaja tekoälyn kimpussa

Olen useamman kuukauden harjoitellut tekoälysovellusten käyttöä.

Vaikka pidänkin siitä, että ajattelen ihan itse,   ja luon taidetta ihan itse, kuitenkin loputon uteliaisuuteni ja tiedonhaluni vei minut tekoälyn maailmaan.

On pakko myöntää, että tekoäly luo upeita teoksia. Se osaa myös tehdä hämmästyttävän aidolta vaikuttavia kuvia.

Olenkin pohtinut sitä, kuinka paljon meille enenevässä määrin tässä ajassa tarjoillaankaan tekoälyn tuottamia epäaitoja kuvia tekoälyn laatimalla tekstillä höystettynä.

Jääkö meille ihmisille lopulta tehtäväksi loputtomasti materiaa tarjoilevan digitaalisen maailman epäaidon ja aidon informaation selvittely.

Tekoälyyn tutustuminen on avannut omat silmäni tähän todellisuuteen,tai epätodellisuuteen, miten sen nyt tahtookaan ilmaista.

Omista taideteoksistani jatkojalostettua tekoälytaidetta on syntynyt jo melkoiset määrät.

Tässä yksi tuotos.


🟢Kenen lauluja soitellaan..milloin, ja miksi.🟢




Tutustu myös näihin:

https://youtube.com/playlist?list=PLs8vAajE0X3wT3F59jbAFPYLlwdyXi5nY&si=SyPgvbzQAeqrPCjA

https://www.facebook.com/profile.php?id=61553282018407


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mihin hukkui kauneus?

Intohimona neulahuovutus

Matka jatkuu