Ja eikun hanaa..

 

Kaikenlaista sitä on tullut maalailtua elämän aikana, mutta ainakin yksi uupui vielä..

...nimittäin hana.




Keittiön ikiaikoja vanha hana oli niin kulahtaneen näköiseksi mennyt, että totesin, että menetettävää ei juurikaan ole, vaikka maalausyritys menisi mönkään.

Siispä, eikunvaan pensselit kätöseen ja kohti hanaa.

Punamusta siitä entisestä hopeanvärisestä pinnaltaan useasta kohtaa lohjenneesta kohteesta tuli. ❤️


Maalisutien ohella myös huovutusneula on viuhunut viimeaikoina tiuhaan.



Kukkia, kukkia, kukkia...ja yksi leppäkerttu.

Kauhistuttavien pakkasten aikana on ollut mukava huovutustöiden kautta haaveilla kesästä ja lämmöstä. ☀️

On hyvä tehdä asioita, jotka luovat katseen elämässä eteenpäin ja tuovat toivoa ja iloa elämään. 

Murheidenkin keskeltä on aina poispääsytie. Murheet eivät kestä ikuisesti. Ne päästävät irti jossakin vaiheessa, siteet katkeavat ja vapaus koittaa. Kyllä elämä voittaa.

Minkälaisessa tilanteessa oletkaan tätä lukiessasi, en tiedä, mutta jos sinulla on asiat ihan hyvin, iloitsen kanssasi, jos taas elät murheiden ja vaikeuksien keskellä, itken kanssasi. Ethän luovuta nyt, jo huominen voi tuoda toivomasi muutoksen, huominen voi olla muutoksen alku. Toivo ei ole loppunut.


Voimia ja iloa alkaneeseen uuteen vuoteen❣️

Matka jatkuu...

Piirustus: Susanna Kristine



Kommentit

  1. Susanna, näillä sivuillasi kannatta aina käydä, mutta eritysesti, jos on väsynyt, epätoinen, hermostunut, huolestunut.täältä löytää aina lohfun, ilon ja varmuuden siiyä, että kaikki muuttuu paremmaksi.ia

    VastaaPoista
  2. Hyvin on kaikki ainaki nyt.Olikyllä topakat pakkaset😱

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mihin hukkui kauneus?

Intohimona neulahuovutus

Matka jatkuu